Obsługa klienta
+48 784 610 315
pn.-pt. od 8 do 16
+48 608 076 865
pn.-sob. od 10 do 21
Koszyk

0 prod.
wartość : 0,00 zł

do kasy

Pomoc

- wymiana zakupionego towaru ( jeżeli z jakichś powodów produkt nie odpowiada Państwa oczekiwaniom - wymienimy go na inny)

- niezmienność ceny (cena jaką Państwo widzicie przy składaniu zamówienia nie zmieni się bez względu na jakiekolwiek okoliczności)

- zwrot zakupionego towaru

- brak ukrytych opłat dodatkowych - wszystkie koszty związane z zamówieniem są wyszczególnione przed zakupem

- wewnętrzna kontrola jakości towaru przed jego wysyłką

- solidne opakowanie i ubezpieczenie przesyłki


Chcielibyśmy zwrócić uwagę, że rzeczywisty wygląd produktu może nieznacznie odbiegać od oferty przedstawionej na stronach naszego sklepu. Różnice mogą wynikać z indywidualnych ustawień komputera i monitora Klienta (np. kolor, proporcje itp.) czy jakości naszych zdjęć, które ze względów technicznych poddane zostały kompresji.

Polecamy wcześniejsze zamówienie bezpłatnych próbek materiału, z którego są wykonane zlewozmywaki - dotyczy wyrobów firm Anfra i Brenor.Próbki można zamówić wysyłając maila na adres sklep@zlewozmywak.pl.

Imię i nazwisko, dane adresowe, telefon kontaktowy, nazwy kolorów i model zlewozmywaka.Zamówienia nie zawierające wszystkich wymienionych wyżej danych nie będą realizowane.Jednorazowo wysyłamy do 3 próbek.

W ciągu kilku dni otrzymają Państwo bezpłatną przesyłkę pocztową z wybranymi kolorami.

Tak wyglądają próbki, które wysyłamy:



Istnieje także możliwość zamówienia zlewozmywaków w niestandardowych kolorach - wyroby firmy Anfra s.c.

Wymagania techniczne korzystania z usług sklepu internetowego

1.Komputer z zainstalowaną jedną z przeglądarek internetowych:

- Internet Explorer w wersji od 5.5
- Mozilla
- Firefox
- Opera
- Konqueror

2.Rozdzielczość ekranu minimum 800 x 600, serwis jest zoptymalizowany dla rozdzielczości 1024x768.

3.Komputer musi mieć włączoną opcję akceptacji "cookies" oraz aktywny interpretator JavaScript (ustawienia domyślne większości przeglądarek).

4.Posiadanie konta e-mail.

Każdy z zarejestrowanych Użytkowników - Klientów sklepu ma możliwość wglądu w swoje dane jak również ich zmiany i poprawienia w dowolnym momencie (po zalogowaniu).

Każdy z zarejestrowanych Użytkowników - Klientów sklepu ma możliwość zmiany hasła poprzez podanie dotychczasowego i dwukrotne wprowadzenie nowego.

 
Jeżeli chcą Państwo otrzymywać informację o nowościach w ofercie sklepu, prosimy o wpisanie się na listę - subskrypcję, poprzez podanie adresu e-mail w formularzu Subskrypcja na stronie sklepu i wciśnięcie przycisku wyślij.
Analogicznie odbywa się usunięcie z listy, poprzez zaznaczenie opcji wypisz.
Lista wymaga potwierdzenia zapisania jak i usunięcia subskrybenta. Po wpisaniu adresu e-mail, wybraniu właściwej opcji i wysłaniu, otrzymają Państwo na podany adres list z linkiem potwierdzającym zapisanie lub usunięcie listy. Wybraną funkcję należy aktywować poprzez kliknięcie w link.

Aby kupić w naszym sklepie wybrane pozycje, najpierw należy umieścić je w koszyku. Można to zrobić klikając na na ikonkę koszyka, która znajduje się przy każdym produkcie.
Za każdym razem, gdy "wrzucą" Państwo jakiś towar do koszyka pokaże się jego cała zawartość. Można zmienić ilość zamawianych produktów, z niektórych zrezygnować, kontynuować zakupy lub złożyć zamówienie.
Umieszczenie produktu w koszyku nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia i do niczego nie zobowiązuje.

Cały czas, na każdej stronie sklepu, w prawym górnym rogu, znajduje się okienko "Koszyk" pokazujące podstawowe informacje o zamówieniu.Klikając w napis "Złóż zamówienie" zostaną Państwo skierowani do formularzy umożliwiających złożenie zamówienia.

Sklep umożliwia dokonanie zakupów na dwa sposoby:

1.Z rejestracją w bazie sklepu, poprzez wypełnienie formularza użytkownika. Można wtedy na bieżąco (po zalogowaniu) sprawdzać stan zamówienia i historię poprzednich.

2.Bez rejestracji - tzw. bezpośrednie do kasy
Wybierając tę opcję, nie można sprawdzić stanu swojego zamówienia, ani śledzić poprzednich.

Nasz sklep bierze pełną odpowiedzialności za swoją ofertę.
Przed umieszczeniem produktu w ofercie sklepu, w bardzo rygorystyczny sposób sprawdzamy jego jakość, jak również szybkość i sposób reakcji producenta na ewentualne reklamacje. Dlatego też, współpracujemy tylko z wybranymi producentami, spełniającymi nasze surowe kryteria oceny, tak aby móc zaproponować Państwu wysokiej jakości, niezawodny i sprawdzony produkt.
Z tego powodu, pozycje umieszczone w naszej ofercie najczęściej nie wymagają reklamacji.
Niestety nawet w przypadku szczegółowej selekcji oferowanego towaru, nie jesteśmy w stanie zagwarantować w 100 procentach jego jakości oraz bezawaryjności.
Dlatego też, jeżeli otrzymają Państwo towar posiadający wady fabryczne, prosimy o pilny kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@zlewozmywak.pl
Dołożymy wszelkich starań, aby procedura reklamacji była przeprowadzona jak najszybciej i w sposób satysfakcjonujący naszego Klienta.

Towar zakupiony w naszym sklepie mogą Państwo zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, licząc od dnia odebrania przesyłki.

Zwrotnego przesłania towaru  klient dokonuje we własnym zakresie, dlatego prosimy o właściwe zabezpieczenie (opakowanie) przesyłki i odesłanie firmą kurierską.

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do sklepu za pobraniem.
Ze względu na rodzaj towaru, próby oszustw oraz w trosce o dobre relacje z klientami, zwroty zawsze sprawdzamy w obecności kuriera.

Adresy naszych magazynów:

Promar Magazyn Wysyłkowy nr 1 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7-14)
Kierzno 27
67-112 Siedlisko
(na ten adres kierujemy reklamacje i zwroty dotyczące zlewozmywaków firm Aquarius, Brenor, Promar, marka Werbena, marka Aster).

Promar Magazyn Wysyłkowy nr 2 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8-15)
ul. Piaskowa 9, Bielsko
64-400 Międzychód
(na ten adres kierujemy reklamacje i zwroty dotyczące zlewozmywaków firmy Anfra).

Magazyny nie są punktami sprzedaży.

Zamówienie mogą Państwo anulować pisząc na adres:
sklep@zlewozmywak.pl
Prosimy o podanie numeru zamówienia, z którego Państwo rezygnujecie.
Anulowanie zamówienia nie wymaga podania przyczyny Państwa decyzji, będziemy jednak wdzięczni za jej podanie. Pozwoli nam to dopasować ofertę i warunki sprzedaży do oczekiwań i wymagań Klientów.